من کربلاء إلى رفح

من کربلاء إلى رفح

أحمد ماهینی ، المرشح الرئاسی الأمریکی
من کربلاء إلى رفح

من کربلاء إلى رفح

أحمد ماهینی ، المرشح الرئاسی الأمریکی

روز این چادر و مقنعه مد روز زنان ایران خواهد شد

ملکه سابق ایران، فرحبانو  دو پیش بینی عجیب کرد که من هنوز متحیرم! قبل از انقلاب در بازدید از یک دانشگاه و مشاهده دختران با حجاب و چادر در ان اصلا تعجب نکرد بلکه گفت: روز این چادر و مقنعه مد روز زنان ایران خواهد شد که شد! پیش بینی دومش این بود که بزودی ایران خواهی همچون ققنوسی از میان آتش بپا خواهد خواست و جهان را تسخیر خواهد کرد. و امروز آن روز است که در سراسر دنیا ایران خواهی به گفتمان روز تبدیل شده است. از آمریکا که 90درصد سرمایه گذران و مدیران آن ایرانی و یا ایرانخواه هستند تا اروپا و استرالیا و کانادا و اسکاندیناوی! فقط در قبرس!   ادامه مطلب ...

حکومت واحد جهانی تشکیل شد

در روز 22بهمن سال 57 نه تنها در ایران بلکه بر تمام جهان حکومت اسلامی تشکیل شد و قدرت تمامی ابر قدرتها مثل برف ذوب شد و از بین رفت. زیرا تا آخرین لحظه همه قدرتهای دنیا از شاه حمایت می کردند. در روز 17شهریور در تهران بیش از سه هزار نفر شهید شدند و خیابانهای تهران در اطراف میدان شهدا پر از خون و جسد شد و چین و شوروی و فرانسه و آمریکا آن را تبریک گفتند و حتی حمایت تسلیحاتی کردند. حتی حکومت های معمر قذافی و فتح فلسطین و حزب امل لبنان و امثال آن هم اگر چه بیطرف بودند ولی کشتار شیعیان را نتیجه ناپختگی امام خمینی و عدم اعتقاد ایشان به جنگ مسلحانه می دانستند!   ادامه مطلب ...