من کربلاء إلى رفح

من کربلاء إلى رفح

أحمد ماهینی ، المرشح الرئاسی الأمریکی
من کربلاء إلى رفح

من کربلاء إلى رفح

أحمد ماهینی ، المرشح الرئاسی الأمریکی

ما به تاریکی دشنام فراوان دادیم، ما به تاریکی عادت کردیم!

افسانه های ایرانی ریشه در تاریخ دارد و حقیقت محض است، اما دشمنان ایران آن را غیر واقعی می دانند: چون خودشان تاریخ ندارند. وقتی از کیومرث (مرد نامیرا) صحبت می شود، همان حضرت خضر است که در روایات دینی، از سرچشمه حیات آب خورد و مرگ از او رخت بر بست: هنوز هم زنده است و روز ظهور امام زمان عج، در کنار ایشان خواهد بود. وقتی از زال سپید موی صحبت می شود همان نوح ع است، که در نوک قله کوه جودی پرورش یافت. وقتی حضرت فردوسی بیان اعتقاد می کند، می فرماید بر این زادم و هم براین بگذرم: چنان دان که خاک پی حیدرم! اما روان پریشان ضد ایرانی، او را که پاکدین بود، لقبش به بابک داده، او را ضد فردوسی(پارسی زبان) دانسته و شیعه بودنش را انکار کردند. 

ادامه مطلب ...

اصول و مبانی اسلامی تبلیغات بازرگانی

 بر خلاف تصور غرب گدایان، تبلیغات در شرق سابقه بسیار طولانی دارد! برای خود اصول و مبانی محکمی نیز تدوین نموده است. فقط یک فرق اساسی با تبلیغات غربی (پروپاگاندا) دارد: اینکه براساس فطرت بشری بنا شده، و عاری از دروغ و بزرگنمایی می باشد. مانند اینکه می گفتند: مشک آن است که خود ببوید، نه آنکه عطار بگوید. یعنی کیفیت کالا اصلی ترین وسیله تبلیغ کالا بود، بطوریکه مشتری را هنگام عبور به خود جلب می کرد.  ادامه مطلب ...